lördag 9 november 2013

Blöj tårta

 
Äntligen har jag fått en anledning till att göra en
blöjtårta.
Har så länge velat göra de.
Så fick en kompis en liten tjej.
 
Men innan jag kom på hur man skulle göra tog en liten stund
men sen när jag väl kom på det va det inte så svårt
 
Jag gjorde 2 lager med blöjor och i det tredje lagret ställde jag en
liten ask och i den köpte vi lite kläder och lade i.
Uppe på lådan gjorde små söta skor av papper
 
 
Sen tog jag cellofan runt hela tårtan.
 
Hoppas jag får fler anledningar till att göra en sådan här tårta
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Jättefin tårta! Jag går också och väntar på en anledning att göra en sån här tårta... hoppas den dyker upp så småningom! Det var smart att stoppa ett paket i tårtan! Förstår om kompisen blev lycklig!!! ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. WOW, sååå fint vilket jobb. Hon som får den här kommer att bli super glad. Ha det så bra. Kram Nina

    SvaraRadera